.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي اداي دين به انقلاب، امام و شهدا در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کرديم

شماري از شهروندان نوشهري شرکت در راهپيمايي 22 بهمن را وظيفه ملي و شرعي هر ايراني دانستند و گفتند: براي اداي دين به امام راحل (ره)، انقلاب و شهدا و تبيعت از فرامين رهبري در راهپيمايي 22 بهمن سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شرکت کرديم.

آنان روز پنجشنبه با اشاره به تداوم توطئه ها و فتنه هاي دشمنان، بر لزوم هوشياري و حفظ وحدت و يکپارچگي آحاد ملت و مسئولان تاکيد کردند و اظهار داشتند: ملت ايران اسلامي در سايه رهبري الهي‌گونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تمام تهديدات را به فرصت تبديل کردند و امروز نيز با حفظ وحدت و تبعيت از ولايت فقيه و پايبندي به آرمان هاي انقلاب بر هجمه هاي دشمنان پيروز خواهد شد.

اين راهپيمايان همچنين 22 بهمن 57 را يوم الله و سرآغاز تحولات بنيادين تاريخ معاصر ايران و روز بزرگ انقلاب دانستند و افزودند: همه بايد دست به دست هم دهيم تا زمينه پايداري انقلاب اسلامي که ثمره مجاهدت ها و خون شهيدان مي باشد را فراهم کنيم.

حجت الاسلام "سيد اسماعيل حسيني مازندراني" رييس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي نوشهر در گفتگو با خبرنگار ايرنا، انقلاب اسلامي را پديده‌اي بزرگ در تاريخ معاصر ايران دانست و گفت: همه آحاد جامعه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش داشتند و امروز بعد از گذشت 30 سال از عمر انقلاب، همچنان نقش آفريني مي کنند.

وي يکي از عوامل پويايي و ادامه حيات انقلاب اسلامي را حضور مسئولانه و متعهدانه اقشار مختلف مردم در صحنه‌ به‌ويژه راهپيمايي‌ 22 بهمن و ديگر مناسبت ها اعلام کرد.
"رستم صمدي" پير مردي روستايي که عکس امام راحل و مقام معظم رهبري را حمل مي‌کرد، در پاسخ پرسش خبرنگار ايرنا از دليل حضورش در راهپيمايي امروز، گفت: عشق به امام خميني(ره) 30 سال مرا به راهپيمايي 22 بهمن آورده است.

وي يادآور شد: مسئولان نظام بايد قدر اين مردم وفادار به نظام و انقلاب را بدانند زيرا همين حضور مردم در صحنه هاست که توطئه هاي دشمنان را خنثي کرده لذا شرکت همه آحاد ملت در راهپيمايي 22 بهمن، وظيفه‌اي شرعي و ديني است.

"سميه درويشي" ديگر شهروند نوشهري گفت: آمدم با سيل خروشان ملت در اين راهپيمايي همگام شوم و به آمريکا و دشمنان انقلاب بگويم که شما هيج غلطي نمي‌توانيد بکنيد.
اين کارمند بازنشسته اضافه کرد: انقلاب اسلامي ريشه در عمق جان مردم دارد و از اعماق وجود به اين رخداد بزرگ تاريخ ايران که با رهبري امام خميني (ره) شکل گرفت، اعتقاد دارند و پايبند به ارزش ها و آرمان هاي آن هستند.

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي تاکيد کرد: جوانان ايراني بايد هوشيار باشند چون عزت اين ملت در پيروي از ولايت فقيه ، ايمان مستحکم و تداوم راه شهيدان و حضور در مناسبت‌هاي اين چنيني است.
"رضا رضايي‌مقدم" دانشجوي رشته ادبيات دانشگاه آزاد اسلامي رهبري، ايمان، وحدت و يکپارچگي را سه عامل پايداري انقلاب اسلامي دانست و بيان داشت: حضور مردم در صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي براي پايداري و اقتدار انقلاب اسلامي يک ضرورت است.

وي ادامه داد: شرکت در راهپيمايي 22 بهمن مربوط به جناح خاصي نبوده و وظيفه ملي حکم مي کند که ملت، امروز نيز همچون سال هاي گذشته با حضور گسترده حماسه اي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي خلق کنند.
رضايي‌مقدم اضافه کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌هاس مسئولان، دانشمندان و عالمان؛ ايران اسلامي تاکنون توانسته در منطقه و جهان به عنوان کشوري مقتدر و تاثيرگذار باشد و اين اقتدار بايستي روز افزون گردد.
اين دانشجوي 27 ساله انتقال ارزش ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به نسل هاي بعد را ضروري دانست و تصريح کرد: دشمن امروز با جنگ نرم به سراغ جوانان اين سرزمين آمده بنابراين مسئولان بايد بيشتر براي شناساندن ارزش هاي انقلاب به اين نسل ها تلاش کنند.

يکي از فرهنگيان نوشهر نيز با اشاره به سيل خروشان مردم در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: همه بايد در راستاي آرمان هاي بلند حضرت امام راحل و شهدا گام برداريم چراکه حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي ها مبيّن تداوم اين حرکت است.

"علي‌اکبر ابراهيمي" بيان داشت: ملت ايران اسلام در راهپيمايي 9 دي وفاداري‌شان را به نظام و رهبري نشان دادند و امروز نيز برگ زريني ديگري بر افتخاراتشان مي افزايند و اهداف پليد دشمنان را نقش بر آب مي کنند.
اين فرهنگي با بيان اينکه ملت به سلاح "الله اکبر" مجهز هستند، تصريح کرد: همه بايد در سايه اين شعار الهي و تبعيت از ولايت فقيه از انقلاب محافظت کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.